Active Learning session based on Didactical Engineering framework for conceptual change in students’ equilibrium and stability understanding

Michaël Canu 1 Mauricio Duque 2 Cécile De Hosson 1
2 GIAP-Universidad de Los andes
GIAP - Grupo de investigación en automatización para la producción
Type de document :
Article dans une revue
European Journal of Engineering Education, Taylor & Francis, 2016, 42 (1), pp.32 - 44. 〈10.1080/03043797.2016.1190689〉
Liste complète des métadonnées

https://hal-univ-diderot.archives-ouvertes.fr/hal-01637693
Contributeur : Cécile De Hosson <>
Soumis le : jeudi 11 janvier 2018 - 12:24:46
Dernière modification le : lundi 15 janvier 2018 - 10:37:28

Fichier

EJEE_2016FinalFull.pdf
Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Identifiants

Citation

Michaël Canu, Mauricio Duque, Cécile De Hosson. Active Learning session based on Didactical Engineering framework for conceptual change in students’ equilibrium and stability understanding. European Journal of Engineering Education, Taylor & Francis, 2016, 42 (1), pp.32 - 44. 〈10.1080/03043797.2016.1190689〉. 〈hal-01637693〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

57

Téléchargements de fichiers

12