Assessing advanced learners’ proficiency at producing affect-laden

Keywords : language learners
Type de document :
Chapitre d'ouvrage
Castello, Erik ; Ackerley, Katherine ; Coccetta, Francesca Studies in Learner Corpus Linguistics Research and Applications for Foreign Language Teaching and Assessment , Peter Lang, pp.358, 2015, Linguistic Insights, ISBN 978-3-0343-1506-7 pb
Liste complète des métadonnées

https://hal-univ-diderot.archives-ouvertes.fr/hal-01233919
Contributeur : Pascale Goutéraux <>
Soumis le : mercredi 25 novembre 2015 - 20:52:53
Dernière modification le : mardi 11 octobre 2016 - 13:48:44

Identifiants

  • HAL Id : hal-01233919, version 1

Collections

Citation

Pascale Gouteraux. Assessing advanced learners’ proficiency at producing affect-laden . Castello, Erik ; Ackerley, Katherine ; Coccetta, Francesca Studies in Learner Corpus Linguistics Research and Applications for Foreign Language Teaching and Assessment , Peter Lang, pp.358, 2015, Linguistic Insights, ISBN 978-3-0343-1506-7 pb. 〈hal-01233919〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

57