Assessing Conversational Proficiency: a longitudinal study of learners of English engaged in communicative tasks

Keywords : learners of English
Type de document :
Communication dans un congrès
Biennal Task-based Language Learning and Teaching International Conference (TBLT 2013), Oct 2013, Banff, Canada. 〈http://www.tblt2013.ualberta.ca/〉
Liste complète des métadonnées

https://hal-univ-diderot.archives-ouvertes.fr/hal-01233915
Contributeur : Pascale Goutéraux <>
Soumis le : mercredi 25 novembre 2015 - 20:33:54
Dernière modification le : mardi 11 octobre 2016 - 13:48:44

Identifiants

  • HAL Id : hal-01233915, version 1

Collections

Citation

Pascale Gouteraux. Assessing Conversational Proficiency: a longitudinal study of learners of English engaged in communicative tasks. Biennal Task-based Language Learning and Teaching International Conference (TBLT 2013), Oct 2013, Banff, Canada. 〈http://www.tblt2013.ualberta.ca/〉. 〈hal-01233915〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

37